دل پاره‌های فولاد

در این هنگام(ظهور حضرت صاحب الزمان) مومنی باقی نخواهد ماند مگر آنکه قلبش از *«پــاره‌هــای فـولاد»* محکمتر شود و خداوند عزوجل نیروی چهل نفر را به او بدهد.

دل پاره‌های فولاد

در این هنگام(ظهور حضرت صاحب الزمان) مومنی باقی نخواهد ماند مگر آنکه قلبش از *«پــاره‌هــای فـولاد»* محکمتر شود و خداوند عزوجل نیروی چهل نفر را به او بدهد.

عبدالحسین(ع). دل کبوتر سر به هوای حرم امام رضا(ع). سرباز وظیفه‌ی امام غایب از نظر.
باید بدانیم که خودمان استاد خودمانیم. معلوماتمان را بیابیم. نکند زیر پا مانده باشد.«آیت الله بهجت».
گاهی وقتها از بلبل زبونی بچه ها هم حرفهای بدرد بخوری در میاد
پس میگیم. بلکه...

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

بسم الله. اذن دخول

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ق.ظ

اوصاف یاران مهدی عجل الله تعالی فرجه

خواستی بخونی، سر بالا، نگاه روبرو، سینه سپر، محکم و استوار، از هویدای دلت. انگار که داری خودت رو می بینی

نقل است از امیرالمومنین علیه السلام
یاران مهدی، مردانی هستند فولاد دل که همه وجودشان یقین به خداست، مردانی سخت تر از صخره ها که اگر به کوهها روی آرند، آنها را از جای برکنند. درفش پیروزمند آنان به هر شهر و پایتختی روی نهد، آنجا را به سقوط وادار سازد، گوئی آن مردان عقابان تیز چنگند که بر مرکبها سوار شده اند.
این شیرمردان پیروز و عقابان تیزچنگ، برای تبرک و فرخندگی، دست خویش به زین اسب امام می کشند و بدین سان تبرک می جویند. آنان او را در میان می گیرند و جان خویش را در جنگها پناه او می سازند، و هرچه را اشاره کند، با جان و دل، انجام می دهند. برخی از آنان شب هنگام نخوابند و زمزمه قرآن و مناجاتشان همچون صدای زنبوران عسل فضا را آکنده سازد، تا بامداد به عبادت خدای بایستند و بامدادان سوار بر مرکب ها شوند. آنانند راهبان شب و شیران روز و گوش به فرمان امام خویش. ایشان چون مشعل های فروزانند که دلهای استوارشان بسان قندیل های نور در سینه هایشان آویخته است.
این مردان، تنها از خدا می ترسند، فریاد" لا اله الا الله" و" الله اکبر" آنان بلند است، همواره شهادت و کشته شدن در راه خدا را آرزو می کنند و شعار آنان" یا لثارات الحسین" است. به هر سو روی آورند، ترس و بیم از هیبت آنان، پیشاپیش در دل مردمان افتد: ( و تاب مقاومت از همه گرفته شود) این خداجویان، سبکبال به سوی خداوند خویش روی می آورند و خدا به دست آنان امام حق را یاری می فرماید.
خدای متعال در قلوب دوستان و پیروان ما بیم و هراس ( نسبت به دشمنان و کافران) می افکند. پس هنگامی که قائم ما مهدی(ع) بپا خیزد هر یک از آنان بی پرواتر از شمشیر و برنده تر از نیزه خواهد بود.
مهدی (ع) به هنگام نمازعشاء در مکه و در میان سیصد و سیزده نفر از مردانی که به عدد اصحاب بدر هستند ظهور خواهد نمود. اینان که بدون قرار قبلی همچون ابرهای پائیزی ( از گوشه و کنار آسمان و به سرعت) جمع می شوند، پارسایان شب و شیران روزند.
پس خداوند محبت مهدی(ع) را در قلب های مردم قرار می دهد و او با چنین یارانی پیش می رود.
و باز نقل است که امیرمومنان حضرت علی علیه السلام بر منبر فرمودند: در آخرالزمان مردی از فرزندان من به پا خواهد خاست...( تا این که می گویند) هنگامی که پرچم او به اهتزاز درآید شرق و غرب را دربرمی گیرد، و او دستان پر برکتش را بر سر بندگان خدا قرار می دهد. در این هنگام مومنی باقی نخواهد ماند مگر آنکه قلبش از پاره های فولاد محکمتر شود و خداوند عزوجل نیروی چهل نفر را به او بدهد.

۹۲/۱۰/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی رنجبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی